فرمانده سپاه ناحیه امام رضا ( ع) شهرستان استان البرز اعلام کرد: امسال ۳۰۰ خدمت جهادی در قالب گروه‌های بسیج سازندگی به نیازمندان این شهرستان ارائه شده است.

سرهنگ احسان علیزاده در جمع خبرنگاران شهرستان فردیس با اشاره به برنامه های البرز قوی افزود: این خدمات در حوزه پزشکی، ، حمایتی، جهیزیه و امثال آن بوده است.

وی افزود: در حوزه بسیج سازندگی یک هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان و ۱۵ هزار بسته معیشتی بین افراد بی بضاعت توزیع شد.
علیزاده گفت: با بازسازی و بهسازی ۲۰ واحد مسکونی نیازمندان و اجرای رزمایش جهادامیدآفرینی که سال گذشته اولین دوره در مناطق پیک و اهری فردیس انجام شد بخشی از مشکلات مردم با کمک دستگاه‌های اجرایی مرتفع شد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره البرز قوی همزمان با هفته بسیج در آذرماه ، افزود:: این برنامه ها شامل ۶ فصل بزرگ و ۴۰ ریز موضوع در حوزه و هنری پیش بینی شده است که جشنواره رسانه ای، ، رویدادهای علمی و ،دانش بنیان و میز خدمت در آن تدارک دیده ایم.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را حفظ امنیت پایدار فرهنگی و اجتماعی، محیط سازی و اعتمادسازی با مشارکت عمومی ، نشاط سرمایه اجتماعی، تصویرامیدآفرینی ، ترغیب و تشویق جوانان و رقابت سالم ، هم افزایی دستگاه‌های دولتی برای خدمت رسانی به مردم ذکر کرد.
فرمانده سپاه فردیس گفت: برای اولین بار از نخبگان نوجوان این شهرستان خواسته شد که تولید محتوا از طریق عکس،تصویر نوشته با موضوع فردیس قوی ایجاد کنند.
وی به بازدید اردوگاه های راهیان پیشرفت که یک رویداد علمی و اقتصادی است اشاره کرد و بیان داشت: نوجوانان و جوانان باید از نزدیک با پیشرفت های گروه صنعتی مپنا،نیروگاه مجموعه هوا و فضا دیگر صنایع مهم کشور آشنا شوند تا شاهد موفقیت ها در طول ۴۳ سال انقلاب باشند.
علیزاده افزود: ایران اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله توان تولید سیم خاردار را نداشت و از ۳۷ کشور دنیا علیه ایران اقدام کردند و اما اکنون به جایی رسیده که موشک و پهپاد با برد بالا تولید می کند.
شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا برچسب ها: فرمانده سپاه ناحیه امام رضا ( ع) شهرستان فردیس استان البرز اعلام کرد: امسال ۳۰۰ خدمت جهادی در قالب گروه‌های بسیج سازندگی به نیازمندان این شهرستان ارائه شده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا ( ع) شهرستان فردیس استان البرز اعلام کرد: امسال ۳۰۰ خدمت جه

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر