تصویر
۳۰ فقره سرقت از انباری ساختمان های مسکونی
18 تیر 1401 - 14:44
6
با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، اعضای باند ۴ نفره سرقت از انباری های ساختمان های مسکونی در شهرستان کرج دستگیر و روانه زندان شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، اعضای باند ۴ نفره سرقت از انباری های ساختمان های مسکونی در شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" جانشین با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از انباری یک ساختمان مسکونی در شهرک بنفشه کرج، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کاراگاهان در بررسی های میدانی رد پای یکی از سارقان سابقه دار استان در این سرقت ها را مشاهده و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه او را در شهرک بنفشه شناسایی کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری متهم با هماهنگی قضائی گفت: در تحقیقات تکمیلی این سارق به انجام ۳۰ فقره سرقت از انباری ساختمان های مسکونی با همدستی ۲ نفر از دوستانش اقرار کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه همدستان متهم نیز در خط ۴ حصار شناسایی و با هماهنگی قضائی آن ها هم دستگیر شدند، گفت: در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده و شناسایی همه مالباختگان، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانی زندان شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.