تصویر
۳۰ پروژه در شهرستان چهارباغ در چهارمین روز از هفته دولت بهره برداری شد
05 شهریور 1401 - 17:21
2
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در این ایام ۳۰ پروژه در شهرستان چهارباغ مورد بهره برداری قرار گرفت که از این تعداد ۲۴ پروژه دولتی و ۶ پروژه خصوصی است.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در این ایام ۳۰ پروژه در شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت که از این تعداد ۲۴ پروژه دولتی و ۶ پروژه خصوصی است.

مجتبی عبداللهی در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان چهارباغ در چهارمین روز از هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت در شهرستان چهارباغ نیز از گلباران گلزار شهدای و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد.
وی ادامه داد: در این ایام ۳۰ پروژه در شهرستان چهارباغ مورد بهره برداری قرار گرفت که از این تعداد ۲۴ پروژه دولتی و ۶ پروژه خصوصی است.
عبداللهی گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال برای ۶۰۰ نفر، افتتاح شدند.
وی افزود: امسال بمناسبت هفته دولت حدود ۲۰ مدرسه در سراسر استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
عبداللهی گفت: با توجه به مصوبه سفر رییس جمهور محترم مبنی بر ساخت ۱۰۰ مدرسه در استان، تاکنون حدود ۶۰ مدرسه جانمایی شده اند و بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
وی افزود: همچنین تا پایان سال ۵۶ مدرسه تکمیل شده و به مجموعه آموزش و پرورش استان اضافه می شوند.
استاندار البرز گفت: خیرین فعالیت چشم گیری داشته اند و ما بعنوان کارگزاران نظام باید پویا تر شویم تا شرایط را برای فعالیت آنها مهیا کنیم.
وی افزود: مصمم هستیم طی دو سال آینده با تعامل و همت خیرین و دولت، ساخت ۲۰۰ مدرسه را برای جبران عقب ماندگی های استان در سرانه های آموزشی، محقق کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.