۳۱ پروژه عمرانی شاخص در کرج اجرایی شده است
  • مهر ۱۶, ۱۴۰۳ ساعت: 7:12
  • رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در زمان حاضر با اهتمام شورای شهر و شهرداری ۳۱ پروژه عمرانی شاخص از جمله آزادراه شهید سلیمانی، تقاطع غیرهمسطح شهدای غزه، زیرگذر رجایی شهر، تقاطع میدان جمهوری، بلوار ناصر بخت و قطار شهری در دست اقدام است. به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، […]

    پ
    پ
    ۳۱ پروژه عمرانی شاخص در کرج اجرایی شده است

    رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر گفت: در زمان حاضر با اهتمام شورای شهر و شهرداری ۳۱ پروژه عمرانی شاخص از جمله آزادراه شهید سلیمانی، تقاطع غیرهمسطح شهدای غزه، زیرگذر رجایی شهر، تقاطع میدان جمهوری، بلوار ناصر بخت و قطار شهری در دست اقدام است.

    به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمد اسدیان صبح امروز _دوشنبه شانزدهم مهر_ در حاشیه کمیسیون تلفیق در بررسی تفریغ بودجه شهرداری در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: طرح‌های عمرانی که قرار است اجرا شود باید پیوست و داشته باشد و تأثیرات اجتماعی و زیست‌محیطی در آن دیده شود.

    وی با بیان اینکه کیفی سازی پروژه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: در پروژه‌های اجرایی علاوه بر مباحث ارقامی باید موضوع کیفی سازی مدنظر قرار بگیرد.

    رئیس مرکز پژوهش‌های خاطرنشان کرد: مدیریت شهری تمام توان خود را به کار بگیرد تا شهر را به سمت توسعه سوق دهد و در این کار از هیچ کوششی دریغ نکند.

    اسدیان گفت: در زمان حاضر با اهتمام شورای شهر و شهرداری ۳۱ پروژه عمرانی شاخص از جمله آزادراه شهید سلیمانی، تقاطع غیرهمسطح شهدای غزه، زیرگذر رجایی شهر، تقاطع میدان جمهوری، بلوار ناصر بخت و قطار شهری در دست اقدام است.

    منبع: ایمنا

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر