تصویر
۳۱ کاروان سلامت راهی مناطق محروم البرز شدند
28 مرداد 1402 - 16:10
1
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: ۳۱ کاروان سلامت به مناسبت هفته جهانی جمعیت هلال احمر راهی مناطق محروم و کم برخوردار این استان شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

اعلام کرد: ۳۱ کاروان سلامت به مناسبت هفته جهانی جمعیت هلال احمر راهی مناطق محروم و کم برخوردار این استان شدند.

"محمد باقر خلفی" اظهار کرد: با اعزام این کاروان ها در هفت شعبه و ۹۶ خانه هلال خدمات غربالگری، تست فشار خون و تست قند خون انجام می شود .
وی گفت: ۱۷ هزار و ۵۶۴ نفر با اعزام کاروان های پزشکی در خانه های هلال این استان در سال گذشته خدمات غربالگری، تست فشارخون و تست قند خون دریافت کردند.
وی گفت: طرح پنجره های امید با عناوین حامیان سلامت و کرامت یکی دیگر از طرح های اجرا شده به منظور رفع نیازهای معیشتی، بهداشتی و درمانی با مشارکت خیرین است که امسال ۹ هزار و ۳۱۵ نفر از اقشار آسیب پذیر خدمات حمایتی درمانی ویژه و بسته های معیشتی دریافت کردند.
وی گفت: طی این مدت تعدادی تجهیزات پزشکی مانند ویلچر، کپسول اکسیژن و عصا توسط خیرین به بانک امانات جمعیت هلال احمر اهدا شد که در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
وی همچنین درباره فعالیت خانه های هلال افزود: اکنون بیش از هشت هزار داوطلب در ۹۶ خانه هلال استان البرز با هلال احمر همکاری دارند و در مواقع نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: خانه های هلال به عنوان پل ارتباطی بین هلال احمر و محرومان نقش موثری در محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار دارند.
خلفی بیان کرد: با تاسیس خانه های هلال به دنبال توسعه آموزش های امدادی و فرهنگ سازی در بین اقشار توانمند برای کمک به محرومان هستیم.
وی گفت: عضو گیری برای فعالیت های آموزش همگانی، پاسخگویی به موقع و مناسب در زمان حوادث و مخاطرات، ایجاد بسترهای تاب آوری هرچه بیشتر جوانان از جمله اهداف راه اندازی خانه های هلال به شمار می رود.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: ۳۱ کاروان سلامت به مناسبت هفته جهانی جمعیت هلال احمر راهی مناطق محروم و کم برخوردار این استان شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: ۳۱ کاروان سلامت به مناسبت هفته جهانی جمعیت هلال احمر راهی مناطق

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.