۳۶۰ حلقه چاه غیر مجاز در البرز رفع اثر شد
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 4:30
  • شناسه : 1535424
    1

    “سینا علیدوست” روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در حوزه طرح تعادل بخشی مهمترین تکلیف شرکت آب منطقه ای البرز شناسایی چاه های غیر مجاز و نصب کنتور های هوشمند آب کشاورزی است. وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای البرز این ۲ برنامه را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    "سینا علیدوست" روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در حوزه طرح تعادل بخشی مهمترین تکلیف شرکت آب منطقه ای البرز شناسایی چاه های غیر مجاز و نصب کنتور های هوشمند آب است.

    وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای البرز این ۲ برنامه را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و امسال افزون بر انسداد چاه های غیر مجاز تعداد ۱۸۳ حلقه چاه مجهز به کنتور هوشمند مجهز شده است .

    علیدوست گفت : اکنون ۵۰۰ حلقه چاه مجاز در استان البرز فاقد کنتور هوشمند است که تا سال آینده تمام این چاهها هوشمند سازی خواهد شد.

    رییس گروه احیا وتعادل بخشی آب های زیر زمینی البرز بیان کرد: برای پیشگیری از حفر چاههای غیر مجاز و صیانت از آبهای سطحی و زیر زمینی ۲۸ تیم گشت و بازرسی در استان البرز فعال شده است .

    وی با اشاره به پدیده تغییر اقلیم و مشکلات ناشی از آن افزود: در این شرایط کم آبی به مشارکت حداکثری مردم در امر مصرف بهینه آب نیاز داریم .

    علیدوست یادآور شد: سال گذشته یک هزارو۱۶ حلقه چاه غیر مجاز در البرز مسدود شد که ۹۰ درصد آنها مربوط به باغ ویلاها بود.

    منبع: ایرنا – البرز

    ۴/۵ - (۲ امتیاز)
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر