تصویر
۳ هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان شهرستان نظرآباد می رسد
20 فروردین 1402 - 9:08
1
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد از برگزاری بیست و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در سالن ۹ دی شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: ۳ هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان شهرستان نظرآباد می رسد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان از برگزاری بیست و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در سالن ۹ دی شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: ۳ هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان شهرستان نظرآباد می رسد.

بیست و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با حضور احمد خدابنده فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد و مسئولین در سالن ۹ دی این شهرستان برگزار شد.
سرهنگ احمد خدابنده در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه مواسات و کمک های مومنانه موجب خوشحالی خانواده های کم تر برخوردار می شود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه های خدمت رسانی بایستی در کنار مردم باشد.
وی مواسات و کمک های مومنانه را از وظایف جهادی سپاه خواند و ادامه داد: رسالت این نهاد است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری از مردم کم‌تر برخوردار دستگیری نمایند.
خدابنده مطرح کرد: با برنامه ریزی دقیق گروه های جهادی، این خانواده ها شناسایی شده و از بسته های معیشتی بهره مند می شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.