تصویر
۴۳ البرزی به مرحله کشوری مسابقه های قرآن کریم راه یافتند
19 آبان 1401 - 12:43
2
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به استقبال جوانان استان از مسابقات قرآنی اعلام کرد: ۴۳ البرزی به مرحله کشوری مسابقه های قرآن کریم راه یافتند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به استقبال جوانان استان از مسابقات قرآنی اعلام کرد: ۴۳ البرزی به مرحله کشوری مسابقه های قرآن کریم راه یافتند.

حجت الاسلام علی دشتکی اظهار داشت: در مرحله انتخابی این مسابقه ها که به صورت شهرستانی و استانی در ماه های خرداد و شهریور سال جاری برگزار شد ، بیش از یک هزارو ۱۰۰ نفر در رده سنی بالای ۱۸ سال شرکت کردند که در نهایت ۴۳ نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآنی رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش ۴۰ درصدی شرکت کنندگان در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان البرز بودیم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز افزود: این مسابقه ها در ۲ بخش نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و در بخش شفاهی شامل حفظ کامل، ۲۰ جز، ۱۰ جز و پنج جز قرآن، قرائت تحقیق، ترتیل، تواشیح ، دعا خوانی و اذان برگزار شد.
دشتکی اظهار داشت: مسابقه های کشوری به زودی در استان های خوزستان و قزوین برگزار می شود.
وی گفت: انقلاب اسلامی با محوریت قرآن کریم به تمام هجمه ها پاسخ داد و دشمنان نظام انقلاب اسلامی آن روز که پرچم انقلاب بالا رفت حیات خود را از دست دادند.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به استقبال جوانان استان از مسابقات قرآنی اعلام کرد: ۴۳ البرزی به مرحله کشوری مسابقه های قرآن کریم راه یافتند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به استقبال جوانان استان از مسابقات قرآنی اعلام کرد: ۴۳ ا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.