تصویر
۴۵ نقطه حادثه خیز در راه های البرز شناسایی شد
24 اسفند 1400 - 14:47
2
رییس پلیس راه استان البرز با توصیه به رانندگان درخصوص رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از حوادث جاده ای در سفرهای نوروزی اعلام کرد: ۴۵ نقطه حادثه خیز در راه های اصلی و فرعی استان البرز شناسایی شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس پلیس راه استان البرز با توصیه به رانندگان درخصوص رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از حوادث جاده ای در سفرهای نوروزی اعلام کرد: ۴۵ نقطه حادثه خیز در راه های اصلی و فرعی استان البرز شناسایی شده است.

سرهنگ «رضا گودرزی» در رزمایش آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز سال ۱۴۰۱ بیان داشت: برخی از این نقاط تا کنون رفع شده،‌ برخی در حال رفع و مابقی آن در انتظار تخصیص بودجه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است .
وی ادامه داد: شعار نوروزی فرماندهی نیروی انتظامی کشور « پلیس هوشمند و قانونمداری و نشاط بهاری » و شعار راهور ناجا «قانونمداری پرهیز از خطر و آرامش در سفر » در ایام نوروز امسال است.
این مسوول بیان داشت: ۸۹ تیم گشت خودرویی، پنج تیم موتور سوار،‌ هفت پاسگاه مصوب درجه یک مصوب ، یک پاسگاه مصوب درجه ۲ و یک پست پلیس راه و ۹ دستگاه خودرو سواری پلیس برای ایام نوروز البرز در جاده ها به کار گرفته می شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی هایی که برای افزایش سفرهای نوروزی و تردد بالای خودرو در راه های استان شده ،‌ تیم های کمکی هم از استان و هم راهور ناجا در راه های استان البرز مستقر می شوند.
گودرزی گفت: راهور ناجا در این ایام ۴۰ نیروی کمکی برای مدیریت سفرهای نوروزی به استان البرز اعزام می کند.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نوروزی از روز چهارشنبه هفته جاری ۲۵ اسفند ماه آغاز می شود،‌افزود: این طرح تا روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ با به کار گیری حداکثر توان خودرویی و نیروهای پلیس ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز و برهم زنندگان پرخطر،‌اظهارداشت: نوروز ۱۴۰۱ با توجه به افزایش سفرها برای پلیس راه استان و سایر دستگاه های ذیربط پرکار است.
گودرزی ادامه داد: راه های استان البرز در ایام نوروز همه ساله به لحاظ تردد بالای خودروها شاخص بوده به طوری که تردد در یک راه فرعی و روستایی استان در ایام نوروز بیشتر از خیابان های شهر تهران است .
این مسوول گفت:برای مدیریت بیشتر راه های استان پیش بینی شده از بالگرد استفاده شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با از عملکرد مدیر کل راهداری البرز، خاطرنشان کرد: از زمان انتصاب مدیرکل جدید راهداری استان کار جهادی در راه های البرز آغاز شده و در بحث اصلاحات هندسی ،‌شیب ها ، خط کشی و غیره اقدامات ایمنی و بهسازی صورت گرفته است.
گودرزی یاد آور شد: در بحث تردد و سفر ،‌تقاضای سفر دست هیچ یک از مدیران و سازمان ها نیست بلکه مدیریت سفر با ما است و در این خصوص گره های ترافیکی را رفع می کنیم.

استان البرز یک هزارو۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.