تصویر
۴۶ پروژه عمرانی، تولیدی و آموزشی در نظرآباد بهره‌برداری شد
02 شهریور 1402 - 15:07
1
اولین روز از هفته گرامیداشت دولت با حضور استاندار البرز، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستان نظرآباد با افتتاح ۴۶ پروژه عمرانی در این شهرستان همراه بود.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین روز از هفته گرامیداشت دولت با حضور استاندار البرز، نماینده مردم طالقان، ، ساوجبلاغ و در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستان نظرآباد با افتتاح ۴۶ پروژه عمرانی در این شهرستان همراه بود.

استاندار البرز به همراه شماری از مسوولان و مدیران پس از دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم "علیمحمد رستمی" در روستای نوکند و ادای احترام و گلباران مزار شهدای والامقام روستای حاجی بیک به افتتاح ۴۶ پروژه به مناسبت هفته گرامیداشت دولت در زمینه های عمرانی ، ، با اشتغالزایی برای ۴۶۰ نفر در این شهرستان پرداخت.

برخی از این پروژه ها که با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد آماده بهره برداری شده بود تا این شهرستان را در مسیر توسعه هرچه بیشتر قرار دهد، شامل ۲ گلخانه ، یک مدرسه ، مرکز پایش تصویری شهر نظرآباد متشکل از ۴۴ دوربین و ۲ واحد تولیدی و صنعتی بود .
افتتاح شرکت الکترو نیرو تابان در شهرک صنعتی نظرآباد و شرکت تولیدی بافت پارچه در شهرک صنعتی سپهر، افتتاح مدرسه خیرساز در روستای حاجی بیگ در بخش تنکمان شهرستان که برای ساخت این مدرسه ۶ کلاسه ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده ارمغان های هفته دولت برای شهرستان نظرآباد با هدف توسعه فضای آموزشی و ارتقای شاخص های اقتصادی است .
فرماندار شهرستان نظرآباد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های ویژه هفته گرامیداشت دولت در این شهرستان گفت: بی‌تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با پیروی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و تبعیت از منویات رهبر انقلاب اسلامی با محوریت شعار امسال، گام بردارند.
" حسین بغدادی" افزود: هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه و نمایش شکوه ایران اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جهوری اسلامی به کل دنیاست تا دشمنانی که دهه هاست کمر به نابودی اقتدار ملی کشورمان بسته اند، بیش از گذشته مایوس شده و ایران را قوی تر از هرزمان دیگر ببینند.
وی بیان کرد: یکی از شگردهای دشمن، گسترش ناامیدی به ویژه در میان نسل جوان است که به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اتفاقا بسیار نزدیک به فتح قله های رفیع آبادانی هرچه بیشتر ایران اسلامی هستیم و هرگز نباید فریب حیله های دشمن و تفرقه افکنی هایش را بخوریم.
منبع ایرنا برچسب ها: اولین روز از هفته گرامیداشت دولت با حضور استاندار البرز، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستان نظرآباد با افتتاح ۴۶ پروژه عمرانی در این شهرستان همراه بود.
اولین روز از هفته گرامیداشت دولت ب

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.