تصویر
۴۷ دانش آموز و معلم پژوهشگر در البرز تجلیل می شوند
10 دی 1401 - 15:17
3
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: فردا یکشنبه در همایشی از ۲۴۷ دانش آموز و معلم پژوهشگر دراین استان تجلیل می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: فردا یکشنبه در همایشی از ۲۴۷ دانش آموز و معلم پژوهشگر دراین استان تجلیل می شود.

رحمان درکی اظهارداشت: در این برنامه که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و و مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار می شود از ۱۰۵ معلم، ۱۰۲ دانش آموز و ۴۰ دانش آموز برتر المپیاد علمی – پژوهشی با اهدا لوح و هدیه به عمل می آید.
وی خاطرنشان کرد: از کتاب های جدید التالیف معلمان آموزش و پرورش استان البرز نیز در این رونمایی می شود.
درکی با اشاره به اینکه توجه به پژوهش در فضای مدرسه از اهداف متعالی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، یادآورشد: ساحت پژوهش و ارزشیابی و ساحت علمی و فناورانه از بخش‌های مهم و پایه‌ای سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش تعیین شده است.
وی بیان کرد: فضای عمومی مدرسه باید فضای پژوهنده باشد و دستیابی به این هدف، تنها از طریق ترویج مطالعه، تقویت روح پرسشگری و تقویت و زمینه‌سازی برای جستجوگری توسط دانش‌آموزان میسر است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: آموزش و پرورش برای کارآمد شدن، به روز شدن در عصر دانایی و توانایی نیاز به تحقیق دارد.
وی تصریح کرد: با تکیه برعلم و پژوهش می توانیم به دنبال کسب الگوی استقلال علمی و پیشرفت در حوزهای مختلف صنعتی، ، علمی و غیره باشیم.
درکی تاکید کرد: برنامه ملی معلم پژوهنده با استقبال چشمگیر و بی نظیر معلمان پژوهنده البرز در بخش های آموزشی و تربیتی روبرو شده است و دانش آموزان استان نیز به این سمت سوق داده شده اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.