تصویر
۴ هزار متر ریسه رنگی در سطح منطقه ۹ کرج نصب شد
07 تیر 1402 - 15:10
2
سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت این منطقه اقدام به آذین‌بندی و فضاسازی در سطح منطقه کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ


سرپرست منطقه ۹ شهرداری گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت این منطقه اقدام به آذین‌بندی و فضاسازی در سطح منطقه کرده است.

مصطفی خدابین اظهار کرد: به‌منظور ایجاد حس زیبایی و نشاط در فضاهای شهری و در راستای گرامیداشت ایام فرخنده عید مبارک و خجسته قربان و غدیر خم، واحد زیباسازی منطقه با همکاری با اجرای عملیات آذین‌بندی و نورپردازی در سطح منطقه نسبت به تغییر فضا و چهره شهر اقدام کرده است.
خدابین گفت: با توجه به آغاز ایام مبارک دهه ولایت عید قربان وغدیرخم برنامه‌های و مختلفی در دستور کار منطقه قرار دارد.
وی نصب چهار هزارمتر ریسه رنگی در سطح منطقه، نصب ریسه بلوطی به متراژ ۸۰۰متر، نصب ۹۵ عدد پرچم ایران در پل‌های سطح منطقه و دیگر اقدامات فضاسازی مرتبط با این اعیاد را از برنامه‌های صورت گرفته در منطقه عنوان کرد.

خدابین گفت: در همین راستا و به منظور بزرگداشت این عید بزرگ مراسم ویژه‌ای نیز با محوریت منطقه، مساجد سطح محلات، حوزه‌ها وپایگاه‌های بسیج در محلات منطقه ۹ برگزار خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.