۴ پروژه عمرانی در فردیس به بهره‌برداری رسید
  • مهر ۱۵, ۱۴۰۳ ساعت: 11:06
  • سرپرست فرمانداری فردیس گفت: با تلاش و همت تمام مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها، چهار پروژه در سطح شهرستان فردیس با اعتبار ۶۶۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است. به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، داوود آذری ظهر امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات متعددی […]

    پ
    پ
    ۴ پروژه عمرانی در فردیس به بهره‌برداری رسید

    سرپرست فرمانداری گفت: با تلاش و همت تمام مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها، چهار پروژه در سطح شهرستان فردیس با اعتبار ۶۶۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

    به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، داوود آذری ظهر امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات متعددی شهرستان فردیس، اظهار کرد: فردیس امکانات بسیاری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در راستای افزایش زیرساخت‌های شهرستان برای خدمات بیشتر به مردم است.

    سرپرست فرمانداری فردیس با بیان اینکه با تلاش و همت تمام مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها چهار پروژه در سطح شهرستان فردیس با اعتبار ۶۶۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: با تدابیر استاندار البرز فردیس را به یک کارگاه سازندگی تبدیل می‌کنیم و مشکلات و آسیب‌های شهرستان را با تلاش همکاران به حداقل می‌رسانیم.

    آذری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش و تحصیل، تاکید کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری با کمک مسئولان زیرساخت‌های لازم را برای جوانان و نوجوانان شهر تأمین می‌کنیم.

    وی ادامه داد: با افتتاح سالن چند منظوره شهید رئیسی در مشکین دشت زمینه‌ی بیشتری برای جوانان و نوجوانان شهرستان فراهم شده است و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌ها باشیم.

    سرپرست فرمانداری فردیس گفت: از رسانه‌ها و شهروندان خواستار همکاری به منظور حل مشکلات هستیم، چراکه به محض مشاهده مشکلات و اطلاع به مراجع مربوطه سریعاً با در نظر گرفتن تمام جوانب امر در راستای رفع آن اقدام خواهد شد.

    منبع: ایمنا

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر