تصویر
۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در البرز ویدئومتری شد
08 مهر 1403 - 21:57
شناسه : 1276220
0

مدیرعامل آبفای البرز: ۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در البرز ویدئومتری شد کرج- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از ویدئومتری بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب طی شش ماه نخست امسال خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری گفت: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و لزوم مدیریت شبکه جمع آوری فاضلاب […]

مدیرعامل آبفای البرز:

۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در البرز ویدئومتری شد

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از ویدئومتری بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ، حمیدرضا نامداری گفت: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و لزوم مدیریت شبکه جمع آوری فاضلاب بویژه در زمان بارش‌های فصلی، انجام عملیات ویدئو متری ۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب با هدف بازدید، شناسایی معایب و مشکلات احتمالی موجود در شبکه جمع آوری اجرا می‌شود.

وی افزود: بازرسی و بازدیدهای شبکه فاضلاب به صورت مستمر در تمامی فصول و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی اعم از گرفتگی شبکه، نقایص احتمالی، دو پهن شدگی لوله‌های بکار رفته، شیب نامناسب و در حال انجام است.

مدیر عامل آبفای استان البرز افزایش عمرشبکه‌ها و فرسودگی آنها را عامل اصلی بروز مشکلات در شبکه‌های فاضلاب دانست و گفت: خسارت‌های وارده، هزینه بسیار بالایی را به شرکت تحمیل می‌کند و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در جهت مدیریت صحیح و سریع بر تأسیسات، کاهش هزینه‌ها، افزایش رفاه و آسایش جوامع شهری را به دنبال دارد.

مهر

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.