تصویر
۵ هزار اصله نهال و درختچه در منطقه ۱ سبز می‌شود
16 بهمن 1401 - 16:54
2
مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج گفت: باهدف توسعه و حفظ فضاهای سبز شهری، ۵ هزار اصله نهال و درختچه در منطقه ۱ کرج کاشته شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه ۱ شهرداری گفت: باهدف توسعه و حفظ فضاهای سبز شهری، ۵ هزار اصله نهال و درختچه در منطقه ۱ کرج کاشته شد.

محمد گروسی اظهار کرد: باهدف افزایش سرسبزی و روحیه نشاط در شهروندان و به همت نیروهای تلاش‌گر و زحمت‌کش حوزه فضای سبز منطقه تاکنون یک هزار و ۷۰۰ اصله درخت کاشته شده است.
گروسی در ادامه با تأکید بر اهمیت کاشت درختان مختلف در سطح منطقه افزود: درختان کاج، زبان‌گنجشک، چنار و نارون ازجمله درختانی هستند که توسط اداره فضای سبز منطقه کاشته شده و تا پایان سال جاری نیز آمار تعداد کاشت این درختان به پنج هزار اصله خواهد رسید.
وی اظهار کرد: گونه‌های گیاهی که برای این طرح در نظر گرفته‌شده متناسب با شرایط آب و هوایی شهر و با اولویت گونه‌های مقاوم به کم‌آبی و سایر تنش‌های محیطی بوده است.
مدیر منطقه ۱ با اشاره به اقدامات منطقه به‌منظور استقبال از بهار تأکید کرد: استقبال از بهار یکی از دلایلی است که خدماتمان را در شهر افزایش دهیم و نشاطی به جامعه اعطا کنیم که مردم باکیفیت بیشتری سال نو را آغاز کنند.
این مسئول در پایان افزود: امیدواریم با توسعه فضای سبز در سطح منطقه، گام مؤثری جهت تقویت روحیه نشاط شهروندان و افزایش سرانه فضای سبز برداشته باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.