تصویر
۶۰۰ اصله نهال در محوطه مراکز آموزش فنی و حرفه ای البرز کاشته شد
16 اسفند 1400 - 8:48
2
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز از کاشت ۶۰۰ نهال در محوطه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان در روز درختکاری (۱۵ اسفند ماه) خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز از کاشت ۶۰۰ نهال در محوطه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان در روز درختکاری (۱۵ اسفند ماه) خبر داد.

«بهزاد غفاری» در حاشیه مراسم غرس نهال در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید خدایی البرز کاشت نهال، بهره مندی از زیبایی های طبیعت و ایجاد محیط و فضای زیست سالم را از مهمترین نیازها های حیاتی انسان ها عنوان کرد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که درخت و گیاه را مظهر زندگی عنوان کرده اند گفت: توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست از وظایف انسانی، و است و اگر بشر نتواند از محیط زیست پاسداری کند، زندگی انسان‌ها در معرض خطر جدی قرار می گیرد.
وی افزود: انسان بدون داشتن محیط زیستی امن و سالم، قادر به زندگی طبیعی نخواهد بود ، لذا حفظ و حمایت از محیط زیست از مهمترین نیازها در روند ادامه حیات است.
این گزارش حاکی است به مناسبت روز درختکاری همچنین طی مراسمی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی زیبادشت با کاشت ۱۵ نهال نام و خاطرت پانزده شهید منطقه فرخ آباد و زیبادشت را گرامی داشتند.
به همین مناسبت ۱۸ اصله نهال نیز در محوطه مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران الزهرا کاشته شد.
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.