تصویر
۶۳ کاندید حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد،چهارباغ و طالقان تاییدصلاحیت شد
16 دی 1402 - 10:02
2
ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ طی اطلاعیه اعلام کرد؛ از مجموع ۱۲۱ نفر از داوطلبان محترمی که پرونده آنها در هیأت اجرایی این حوزه انتخابیه مورد رسیدگی قرار گرفته بود، هيأت نظارت استان و هيأت عالی نظارت کشور به ۱۰۶ مورد از آنها رسیدگی نمود و نهایتاً در نتیجه رسیدگی هیأت ‌های نظارتی، صلاحیت ۶۳ نفر از آنان تأیید و صلاحیت ۴۳ نفر مورد تأیید قرار نگرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، ، طالقان و طی اطلاعیه اعلام کرد؛ از مجموع ۱۲۱ نفر از داوطلبان محترمی که پرونده آنها در هیأت اجرایی این حوزه انتخابیه مورد رسیدگی قرار گرفته بود، هیأت نظارت استان و هیأت عالی نظارت کشور به ۱۰۶ مورد از آنها رسیدگی نمود و نهایتاً در نتیجه رسیدگی هیأت ‌های نظارتی، صلاحیت ۶۳ نفر از آنان تأیید و صلاحیت ۴۳ نفر مورد تأیید قرار نگرفت.

ضمناً تعداد ۳ نفر از ۱۲۱ نفری که صلاحیتشان در هیأت اجرایی مورد رسیدگی قرار گرفته بود، از ادامه رقابت انصراف داده و تعداد ۱۲ نفر از داوطلبین مشمول عدم تأیید صلاحیت، اعتراضی به نتیجه آراء هیأت اجرایی نداشتند.
لذا پرونده این ۱۵ نفر در مراجع نظارتی مورد بررسی مجدد قرار نگرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.