تصویر
۶۴ درصد از نیروهای فراجای کشور در فقر مسکن هستند
04 اسفند 1401 - 14:42
2
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان اینکه ۶۴ درصد از نیروهای فراجای کشور در فقر مسکن هستند، گفت: به دنبال ایجاد تعامل برای حل این موضوع هستیم.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل سازمان تأمین نیروهای مسلح با بیان اینکه ۶۴ درصد از نیروهای فراجای کشور در فقر مسکن هستند، گفت: به دنبال ایجاد تعامل برای حل این موضوع هستیم.

سردار مجید ابن‌الرضا در قرارگاه تأمین مسکن استان البرز که با موضوع تأمین مسکن نیروهای مسلح برگزار شد، با بیان اینکه ۶۴ درصد از نیروهای فراجای کشور در فقر مسکن هستند، گفت: بنابراین طی برگزاری جلسات تخصصی در استان‌های کشور به دنبال ایجاد تعامل در جهت حل موضوعات هستیم.
وی ادامه داد: ۷۰ درصد معیشت مردم در گرو تأمین مسکن است بنابراین باید در این راستا اهتمام و جدیت داشتیم باشیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح متذکر شد: برای تأمین مسکن تمامی اقشار جامعه بویژه نیروهای جان بر کف مسلح در استان البرز اراده راسخی ایجاد شده است تا پیرو منویات مقام معظم رهبری مسکن به عنوان پیشران ، مورد توجه ویژه قرار گیرد.

منبع مهر برچسب ها: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان اینکه ۶۴ درصد از نیروهای فراجای کشور در فقر مسکن هستند، گفت: به دنبال ایجاد تعامل برای حل این موضوع هستیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان اینکه ۶۴ درصد از نیروهای فراجای کشور در

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.