۶ طرح عمرانی در سازمان آرامستان‌های کرج افتتاح شد

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: شش طرح عمرانی در سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمد محمودی‌نژاد _چهارشنبه هجدهم مهر_ در حاشیه آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با همراهی مجموعه مدیریت شهری، شورای ششم و اصحاب رسانه، شش طرح عمرانی در سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: افتتاح ساختمان اداری پذیرش متوفیان با ۴۴۰ متر مربع فضای باغ انتظار برای استراحت در زمان کارهای اداری و با هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال یکی از بهترین مجموعه پذیرش متوفیان کشور است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه آرامستان شهرداری کرج مقام اول را در کشور کسب کرده است، خاطرنشان کرد: مردم از این مجموعه رضایت دارند، شهروندانی که به اینجا مراجعه می‌کنند، داغ عزیزی دارند و خدمات‌رسانی بهتر از وظایف ما است.

محمودی‌نژاد با بیان اینکه ۳۳ هکتار از ۷۷ هکتار سازمان را فضای سبز را تشکیل داده است، تصریح کرد: سازمان آرامستان‌ها به آب شرب شهری وصل نیست و از آب چاه استفاده می‌کند و دو استخر با ظرفیت ۹۰ هزار متر مکعب احداث شده است که از آب‌های سطحی در زمان بارندگی برای آبیاری فضای سبز مجموعه استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: چای‌خانه امام رضا (ع) دومین چای‌خانه مجموعه و برای خیرات اموات است تا مردم از آن استفاده کنند و خود سازمان هم هزینه می‌کند تا همیشه این چای‌خانه برپا باشد، همچنین آلاچیق‌هایی با فضای سبز جانمایی شده است که برای خانواده‌هایی که به صورت دسته‌جمعی دفن شده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به خرید ده دستگاه ون آمبولانس گفت: بالغ‌بر ۱۸ میلیارد تومان برای خدمت‌رسانی به ناوگان سازمان اضافه شده است.

محمودی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی‌بر اینکه برای حمل‌ونقل عمومی سازمان تدابیری اندیشیده شده است، گفت: در بحث حمل‌ونقل عمومی هیچ امکاناتی نداریم، اما مدت شش ماه با کمک شهرداری کمالشهر و مجموعه بهارستان، احداث ایستگاه خط مترو به داخل آرامستان برنامه‌ریزی شده است تا پایانه ایستگاه به این سازمان برسد.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر