گفت: مصوبات در زمینه حمایت و تجهیز سازمان آرامستان ها را با حمایت اعضای محترم شورا تصویب کرده و در این بخش از هیچ گونه حمایتی فروگذار نبوده ایم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی ؛ در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد با قدردانی از تلاش مضاعف رییس سازمان و کارکنان زحمتکش آرامستانها اظهارداشت : خدمات این قشر به خانواده های عزادار در طول تمام سال قابل است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: اعضای شورای شهر کرج تمام لوایح در زمینه حمایت و تجهیز سازمان آرامستان ها را با مصوب کرده و در این بخش از هیچ گونه حمایتی فروگذار نبوده ایم.

محمدی با بیان اینکه سازمان آرامستانها تعطیل بردار نیست، اذعان کرد: ساختمان سوگواری متوفیان جزو مطالبات اصلی مردم بود که این امر محقق شد.

گفتنی است در این آیین از تعدادی از کارکنان بهشت سکینه (س) کرج تجلیل شد و پروژه هایی شامل ساختمان پزشکی قانونی، سالن سوگواری اموات، چایخانه، فضای سبز، استخر ذخیره آب برای فضای سبز و ۱۰ دستگاه خودروی "ون " اداری به بهره برداری رسید.

منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر