تصویر
۷۴ درصد مسیر منطقه دو آزادراه تهران شمال، داخل تونل است
06 اسفند 1401 - 9:10
1
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بهره برداری کامل از مناطق یک و دو آزادراه تهران-شمال در مجموع سالانه 100 میلیون لیتر کاهش مصرف بنزین را به همراه دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بهره برداری کامل از مناطق یک و دو آزادراه تهران-شمال در مجموع سالانه ۱۰۰ میلیون لیتر کاهش مصرف بنزین را به همراه دارد.

مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید از روند پیشرفت منطقه دو آزاداره تهران-شمال که روز جمعه با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان کشور صورت گرفت، با اشاره به اینکه منطقه دو این پروژه به طول ۲۲ کیلومتر در حوزه استان البرز قرار دارد، افزود: ارتقا ایمنی، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت مزایای بهره برداری از آزادراه تهران-شمال محسوب می شود.
وی ادامه داد: اکنون با استفاده از منطقه یک آزادراه مسافت سفر از تهران به شمال ۶۰ کیلومتر کاهش یافته و با بهره برداری از منطقه دو، ۷ کیلومتر دیگر نیز از این مسیر کاسته می شود.
عبداللهی با بیان اینکه تونل البرز در منطقه دو به طول ۶.
۵ کیلومتر طولانی ترین تونل غرب آسیا محسوب می شود، افزود: در منطقه دو آزادراه ۷۴ درصد مسیر، داخل تونل است.
وی افزود: ضرورت دارد که مدیران در حوزه های مربوطه به وظایف و تکالیف خود در این پروژه آگاه بوده و نهایت همراهی را نیز داشته باشند.
استاندار البرز با اشاره به صحبت‌های وزیر راه و شهرسازی در خصوص این پروژه گفت: امید است با اهتمامی که شکل گرفته مسیر رفت منطقه دو آزادراه تهران_شمال در بهار سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گیرد تا با کاهش چشمگیر بار ترافیک ورودی و جاده کرج_چالوس باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.