تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

۷۹ هزار و ۹۰۰ پرونده در دیوان عالی کشور مختومه شد
19 فروردین 1402 - 10:47
2
رییس دیوان عالی کشور گفت: در سال گذشته ورودی پرونده‌ها به دیوان عالی کشور ۹۵ هزار پرونده بود که با تلاش جهادگونه همکاران ۷۹ هزار و ۹۰۰ پرونده مختومه شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس دیوان عالی کشور گفت: در سال گذشته ورودی پرونده‌ها به دیوان عالی کشور ۹۵ هزار پرونده بود که با تلاش جهادگونه همکاران ۷۹ هزار و ۹۰۰ پرونده مختومه شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در حاشیه ملاقات مردمی در ، در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در جهت رشد تولید و مهار تورم، افزود: ورودی پرونده ها به دیوان بالا است که باید با راهکارهای قانونی چاره اندیشی کرد.
وی بیان کرد: دستگاه قضایی با تمام توان خود برای تحقق شعار سال پای کار است و رسیدگی به پرونده های و تولیدی در اولویت قرار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم که پس از حضور در دادگستری استان البرز، شخصا با مراجعین دیدار و گفت و گو کرد و به بررسی پرونده های قضایی و درخواست های مطروحه بیش از ۳۵ نفر از مراجعین پرداخت، ادامه داد: در ملاقات های مردمی تقاضاهای حقوقی و کیفری از سوی مراجعین مطرح می شود و هدف ما علاوه بر راهنمایی و پاسخگویی، آسیب شناسی مشکلات موجود است.
رییس دیوان عالی کشور در حاشیه این ملاقات، در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات قوه قضاییه در جهت رشد تولید و مهار تورم، تصریح کرد: دستگاه قضایی با تمام توان خود برای تحقق شعار سال پای کار است و رسیدگی به پرونده های اقتصادی و تولیدی در اولویت قرار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم ادامه داد: رسیدگی به پرونده های اقتصادی و تولیدی در دیوان عالی کشور با سرعت، دقت و خارج از نوبت صورت می گیرد تا در اسرع وقت به نتیجه برسد.
وی در ارتباط با تعداد پرونده های رسیدگی شده، بیان کرد: دیوان عالی کشور آمادگی کامل برای رسیدگی به پرونده های اقتصادی و مفاسد اقتصادی را دارد.
همچنین در جریان سفر رییس قوه قضاییه به البرز در سفر رییس سازمان بازرسی کل کشور به ساوجبلاغ، دستورات ویژه به منظور حل مشکلات منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام خطاب به بازرس کل استان البرز صادر شد.
در این بازدید پیرامون پیگیری به منظور حل پنج مشکل این منطقه از جمله دفع نامناسب زباله اطراف فرودگاه پیام، عدم بهره مندی شرکت‌های دانش بنیان از معافیت مالیاتی و معافیت از مالیات بر ارزش افزوده، بالا بودن نرخ سوخت ناوگان هوایی باری، مشکل در خصوص خرید ۲ فروند هواپیما از یک کشور و همچنین مطالبات این منطقه از شرکت هفت تپه به بازرسی کل استان البرز ماموریت داده شد.
منبع ایرنا برچسب ها: رییس دیوان عالی کشور گفت: در سال گذشته ورودی پرونده‌ها به دیوان عالی کشور ۹۵ هزار پرونده بود که با تلاش جهادگونه همکاران ۷۹ هزار و ۹۰۰ پرونده مختومه شد.
رییس دیوان عالی کشور گفت: در سال گذشته ورودی پرونده‌ها به دیوان عالی کشور ۹۵ هزار پرونده بود ک

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.