تصویر
۷ دستگاه اتوبوس و ۱۵ ون به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج افزوده شد
11 شهریور 1402 - 16:29
1
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اضافه شدن این اتوبوس‌ها و ون‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج گفت: در کل قرار است ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۷۰ دستگاه ون تاکسی به مرور به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج وارد شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به اضافه شدن این اتوبوس‌ها و ون‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی در گفت: در کل قرار است ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۷۰ دستگاه ون تاکسی به مرور به ناوگان حمل و نقل عمومی کلان وارد شوند.

محسن‌ امیدوار رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری کرج خریداری شده یا در حال خرید است که طی امسال و سال آینده به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه خواهد شد.
هم اکنون ۷ دستگاه از این اتوبوس ها تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی کرج شده است.
وی افزود: میزان موجودی اتوبوس‌های شهرداری کرج در حال حاضر تعداد ۲۸۹ دستگاه است و تعداد ۱۵۳ دستگاه اتوبوس هم اکنون در مرحله بازسازی قرار دارند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، به خرید تاکسی ون توسط شهرداری کرج نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد ۷۰ دستگاه ون تاکسی خریداری که ۱۵ دستگاه از این ون‌ها هم اکنون وارد ناوگان شده اند.
این مسئول در انتها ابراز امیدواری کرد: با نوسازی و افزایش تعداد اتوبوس‌ها و ون ها در کنار فعالیت قطار شهری، شاهد حل مشکلات در حوزه ترافیک و حمل و نقل عمومی شهر کرج باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.