تصویر
۸۰۰ زائر اربعین از فرودگاه پیام به نجف اشرف اعزام شدند
12 شهریور 1402 - 10:47
2
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مستقر در استان البرز اعلام کرد: ۸۰۰ زائر اربعین طی چند روز اخیر با پنج پرواز از این فرودگاه به نجف اشرف انتقال یافتند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی پیام مستقر در استان البرز اعلام کرد: ۸۰۰ زائر اربعین طی چند روز اخیر با پنج پرواز از این فرودگاه به نجف اشرف انتقال یافتند.

"مهدی جعفری" گفت: این زائران در قالب پنج پرواز به عراق اعزام شدند، در هر پرواز ۱۶۰ مسافر به اربعین حسینی اعزام می شود که روز ۱۶ شهریورماه یک پرواز فوق العاده نیز در فرودگاه پیام انجام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی گفت: اکنون زمان خدمات پروازهای این فرودگاه در روزهای شنبه تعیین شده است.
جعفری در عین حال این نکته را هم یادآور شد که فرودگاه بین المللی به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این زمینه فعالیت دارد.
فرودگاه بین المللی پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می دهد که قرار است با همکاری شرکت های هواپیمایی داخلی تعداد پروازهای داخلی و خارجی آن افزایش یابد.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مستقر در استان البرز اعلام کرد: ۸۰۰ زائر اربعین طی چند روز اخیر با پنج پرواز از این فرودگاه به نجف اشرف انتقال یافتند.
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مستق

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.