تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

۹۴۰ نفر هفته گذشته در استان البرز شاغل شدند
16 آبان 1402 - 12:40
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان گفت: طی فراخوان عمومی هفته گذشته برای تامین نیروی انسانی در بخش های مختلف، ۹٤۰ نفر در البرز بصورت قطعی مشغول بکار شدند و امروز نرخ بیکاری در استان البز به ۶/۹ درصد رسیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان گفت: طی فراخوان عمومی هفته گذشته برای تامین نیروی انسانی در بخش های مختلف، ۹۴۰ نفر در البرز بصورت قطعی مشغول بکار شدند و امروز نرخ بیکاری در استان البز به ۶/۹ درصد رسیده است.

دکتر یحیی رمضانی در جریان دیدار با جمعی از پیشکسوتان به توفیقات دولت مردمی سیزدهم در استان البرز اشاره کرد و گفت: با تلاش های استاندار جهادی و نستوه امروز در بسیاری از شاخص ها صاحب رتبه و جایگاه شده ایم.
وی افزود: در صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها استان البرز رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.
فرماندار با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در کاهش نرخ بیکاری گفت: آمار بیکاری در استان البرز امروز به ۶ ممیز ۴ دهم درصد رسیده است و در مقایسه با سالهای قبل یک رکورد شکنی بشمار می رود.
وی ادامه داد: در جریان راه اندازی قرارگاه اشتغال استان نیز با حضور ۱۷۰ کارفرما و فراخوان عمومی، ۹۴۰ نفر بصورت قطعی صاحب شغل شدند.
دکتر رمضانی تصریح کرد: امروز کارخانه های مهم و ملی استان نیاز به نیرو دارند و تمامی افرادی که جویای شغل هستند می توانند از طریق مبادی اعلام شده در این واحدهای صنعتی مشغول بکار شوند.
همچنین گفت: در شاخص امنیت نیز شاهد رشد ضریب امنیتی در استان هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.