تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

​دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با رئیس پلیس راه های استان
24 مهر 1400 - 16:14
5
همزمان با هفته نیروی انتظامی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به دیدار رئیس پلیس راه های استان رفت و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش ها و اقدامات پلیس راه های استان تقدیر نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به دیدار رئیس پلیس راه های استان رفت و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش ها و اقدامات پلیس راه های استان نمود.

ناصر مقدم در این جلسه گفت: پلیس راه های استان مسئولیت خطیری را در گستره وسیع جغرافیائی برعهده دارد ازجمله لازمه مدیریت شاهراه مواصلاتی ۱۵ استان کشور، تدبیر نیکو و عزم راسخی است که این مشخصات در عملکرد پلیس راه های البرز مشهود است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا و مصوبات ستادهای کرونای ملی و استانی، مبنی بر اجرای محدودیت های هوشمند کرونایی از جمله انجام محدودیت ها در مبادی و خروجی شهرها و استان، حوزه وظایف و مسئولیت های خطیر پلیس راه ها را دو چندان کرد که بحمداله با اجرای دقیق و مناسب دستورالعمل های صادره، پلیس راه البرز در این حوزه خوش درخشید و از آنجا که دقت و جدیت پلیس راهور البرز، در اجرای ضوابط تردد و محدودیت های کرونائی، ستودنی و شایسته تقدیر است به نوبه خود از این هماهنگی و دقت در اجرای قوانین و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، که با حفظ کرامت و رأفت نسبت به شهروندان و مسافرین همراه بود، تشکر می نمایم.

مقدم در ادامه اظهار داشت: از آنجا که فرهنگ در همه شئون جامعه ورود و تأثیر دارد آمادگی خود را جهت افزایش همکاری ها و تعمیق روابط میان این دو مجموعه اعلام می دارم و این آمادگی در حوزه فرهنگ استان وجود دارد که هرگونه اقدام مشترکی که قابل انجام باشد از جمله اصلاح و ارتقای فرهنگ رانندگی و حفظ اصول ایمنی حین رانندگی و سایر مسائل مربوطه را به صورت مشترک هماهنگی و انجام نماییم.
همچنین در این دیدار سرهنگ گودرزی رئیس پلیس راهور البرز ضمن خیرمقدم و تشکر بابت حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با ارائه گزارشی از اقدامات مجموعه پلیس راهور در ایام کرونا از روحیه مشارکت جو و اعلام آمادگی ایشان جهت افزایش همکاری های مشترک، تشکر نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.