ﺗﻘﻮﯾﻢ و ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻫﺎ ﺑﻬﺎﻧﻪ ای ﺑﺮای ﯾﺎدآوری رﺷﺎدت ﺷﻬﺪاﺳﺖ
  • مهر ۱۹, ۱۴۰۲ ساعت: 10:08
  • فرمانده انتظامی و رﺋﯿﺲ ﻋﻘﯿﺪﺗﯽ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻫﯽ اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻓﺮدﯾﺲ ﺑﻪ دﯾﺪار ﺧﺎﻧﻮاده معظم شهیدان "سید محسن قاسمی" و "حسن نظام" رﻓﺘﻨﺪ.
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی و رﺋﯿﺲ ﻋﻘﯿﺪﺗﯽ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻫﯽ اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻓﺮدﯾﺲ ﺑﻪ دﯾﺪار ﺧﺎﻧﻮاده معظم شهیدان "سید محسن قاسمی" و "حسن نظام" رﻓﺘﻨﺪ.

    در اﯾﻦ دﯾﺪارها که همزمان با پنجمین روز از هفته فراجا انجام شد، سرهنگ "کامران ملکی" ضمن ﺗﻘﺪﯾﺮ از اﯾﻦ ﺧﺎﻧﻮاده‌های ﻣﻌﺰز، ﺑﺮ ﭘﺎﯾﺒﻨﺪی و ﭘﺎﺳﺪاﺷﺖ آرﻣﺎن ﻫﺎی ﻣﻘﺪس ﺷﻬﺪاء ﺗﺄﮐﯿﺪ ﮐﺮد.
    فرمانده انتظامی شهرستان ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻫﺎی ﻣﻠﯽ و ﻣﺬﻫﺒﯽ را ﺑﻬﺎﻧﻪ ای ﺑﺮای ﯾﺎدآوری رﺷﺎدت ﻫﺎی ﺷﻬﺪا و ﺗﺠﻠﯿﻞ از ﺻﺒﺮ و اﯾﺜﺎر ﺧﺎﻧﻮادهﻫﺎی ﻣﻌﻈﻢ شهدا و اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻋﻨﻮان ﮐﺮد.

    وی در ﭘﺎﯾﺎن اﻓﺰود: اﻣﻨﯿﺖ، آﺳﺎﯾﺶ، رﻓﺎه و اﺳﺘﻘﻼل ﮐﺸﻮر را ﻣﺮﻫﻮن و ﻣﺪﯾﻮن ﺧﻮن ﺷﻬﺪاء ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ دل از ﺗﻌﻠﻘﺎت دﻧﯿﻮی ﮐﻨﺪه و ﻫﯿﭽﮕﺎه اﺟﺎزه ﻏﻠﺒﻪ دﺷﻤﻦ ﺑﺮ ﮐﺸﻮر ﻋﺰﯾﺰﻣﺎن را ندادند.

    گفتنی است شهید "سید محسن قاسمی" در تاریخ ۸ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ طی حمله هوایی رژیم بعث عراق به هواپیمای آسمان در خوزستان به شهادت رسید و شهید "حسن نظام" نیز در دهمین روز از خرداد ماه سال ۱۳۷۰ در منطقه چشمه زیارت زاهدان حین درگیری با اشرار به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر