تصویر
۱۰۰۰ جلد کتاب دینی و مذهبی به کتابخانه عمومی شهدای گلسار ساوجبلاغ اهدا شد
22 آذر 1401 - 10:15
2
1000 جلد کتاب قرآنی ،نهج البلاغه و دینی و مذهبی در قالب پوش اهدای کتاب اهدای دانایی از سوی بیت معظم مرحوم آیت ا.
ارسال توسط :
پ
پ

۱۰۰۰ جلد کتاب قرآنی ،نهج البلاغه و دینی و مذهبی در قالب پوش اهدای کتاب اهدای دانایی از سوی بیت معظم مرحوم آیت ا.
.
.
ملامجید مهدوی کنی به کتابخانه عمومی شهدای اهدا شد .

پنجمین جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهر گلسار با حضور علی حدادی نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، ، طالقان و در مجلس شورای اسلامی ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار ، شیر محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ ، مصطفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، آقااحمدی کارشناس امور انجمنهای اداره کل، بیگی نماینده اداره آموزش و پرورش شهرستان ، مدیران و نمایندگان مدارس شهر گلسار ، شاعران ، ادبا ، نویسندگان و فرهنگ دوستان شهر ، نماینده شورای مشورتی جوانان شهر و مسئول و شهرداری در سالن جلسات کتابخانه عمومی شهدای گلسار برگزار گردید .
در ابتدای جلسه مهندس مهرانی عضو شورای اسلامی شهر در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در راستای افزایش سطح آگاهی مردم و همچنین ضرورت توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی مطالبی را بیان نمود .
شیر محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن خوش آمد گویی در سخنانی بیان داشت : هدف از برگزاری جلسات در کتابخانه عمومی شهر استفاده از فرصت های شهر گلسار در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و هدف از دعوت مدیران مدارس در راستای هم اندایشی و هم افزایی بیشتر در خصوص روی آوردن دانش آموزان به کتاب می باشد .
شیر محمدی همچنین در خصوص اقدامات انجام گرفته در خصوص مصوبات جلسه قبل مطالبی را بیان و اظهار داشت از جلسه گذشته تا کنون طی یک ماه ۲۵۰ عضو به اعضای کتابخانه اضافه گردیده است.
وی همچنین از زحمات مجموعه مدیریت شهری در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انتخاب به عنوان خیّر نمونه سازمانی از مجموعه نهادها و سازمان های حامی کتابخانه های عمومی درسال ۱۴۰۱ بابت اهدای کتاب و تجهیزات به کتابخانه عمومی شهدای گلسار به ایشان تبریک عرض نمودند.

در ادامه مدیران و نمایندگان مدارس ، نماینده شورای جوانان شهر مطالبی را بیان و تعدادی از شاعران به شعرخوانی و تعدادی از نویسندگان به بیان مطالب و نقطه نظرات پرداختند.

حمید کیاروستا شهردار گلسار نیز به بیان شکل گیری کتابخانه عمومی شهدای گلسار و ارائه خدمات از سال ۹۱ تا بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت مشارکتی و با مدیریت شهرداری و تحویل کتابخانه از بهمن ماه ۱۴۰۰ به نهاد کتابخانه های عمومی مطالبی را بیان نمود .
در بخشی از این جلسه نیز علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت : فعالیت های انجام گرفته در امور فرهنگی بویژه کتاب و کتابخوانی بسیار ارزشمند است و با توجه به وجود شبکه های مجازی ارتباط با کتاب با ارزش است .
حدادی افزود : افتخار من این است که کتاب و فرهنگ مطالعه را جزو برنامه های خود می دانم و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از هیچ کوششی دریغ نمی کنم .
وی تصریح کرد :در بخش فرهنگی مسئولیت سنگینی را بر دوش داریم تا بتوانیم نیازهای دانش آموزان و فرهیختگان را در بخش کتاب و کتابخوانی برآورده کنیم .
در ادامه ۱۰۰۰ جلد کتاب(شامل ۴۰۰ جلد کتب قرآنی ، ۲۰۰ جلد کتاب با موضوع نهج البلاغه و ۴۰۰ جلد نیز در خصوص ائمه اطهار(ع) و مهدویت) از سوی بیت معظم مرحوم آیت ا.
.
.
ملامجید مهدوی کنی به کتابخانه عمومی شهدای گلسار اهدا شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.