تصویر
۱۰۱۹ گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور در البرز صادر شد
14 شهریور 1401 - 13:58
3
مدیرکل استاندارد استان از صدور 1019 تاییدیه ایمنی آسانسور خبر داد و گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون تعداد 1786 بازرسی از آسانسورهای استان توسط بازرسان تحت پوشش این اداره کل انجام گرفته است که منجر به صدور 1019 تاییدیه ایمنی آسانسور شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل استاندارد استان از صدور ۱۰۱۹ تاییدیه ایمنی آسانسور خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون تعداد ۱۷۸۶ بازرسی از آسانسورهای استان توسط بازرسان تحت پوشش این اداره کل انجام گرفته است که منجر به صدور ۱۰۱۹ تاییدیه ایمنی آسانسور شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد البرز طاهری افزود: در راستای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان تاکنون تعداد ۴ آسانسور غیراستاندارد مراکز دولتی به دلیل عدم استاندارد سازی پلمب شدند.
وی اظهار کرد: تاییدیه های ایمنی آسانسور دارای اعتبار یک ساله است و سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت های مجاز و بازرسی ادواری (سالیانه ) توسط بازرسان استاندارد برای تمدید تاییدیه ایمنی آسانسور اجباری است .
ایشان خاطر نشان ساخت مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی به عهده مالکان ، بهره برداران و مدیران ساختمان های دارای آسانسور می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.