شفافیت و امیدآفرینی محور فعالیت‌های اطلاع رسانی مدیریت شهری است
شناسه : 4609720

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج، با اشاره به دستاوردهای دوره ششم مدیریت شهری، بر لزوم تداوم امیدآفرینی و انعکاس مناسب خدمات شهرداری تاکید کرد

پ
پ

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج، با اشاره به دستاوردهای دوره ششم مدیریت شهری، بر لزوم تداوم امیدآفرینی و انعکاس مناسب خدمات شهرداری تاکید کرد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدجلال سبزی در نشست هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی‌های مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های تابعه شهرداری کرج با محوریت بررسی اقدامات و راهکارهای ارتقای اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: در دوره ششم مدیریت شهری کرج، اتفاقات بزرگی رقم خورده که اگرچه نافی تلاش‌های گذشته نیست، اما نشان‌دهنده عزم جدی مجموعه برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است.

وی افزود: حق ایجاب می‌کند که در مسیر امیدآفرینی، اتفاقات و عملیات‌ اجرایی به بهترین شکل اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج بیان داشت: ساخت یک زیرگذر شاید در کلام ساده به نظر برسد، اما در عمل پیچیدگی‌ها و دشواری‌های فراوانی دارد که باید به درستی برای افکار عمومی تشریح شود.

سبزی با تأکید بر حجم بالای خدمات شهری در سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری، گفت: خدمات ارائه شده در این مدت چشمگیر بوده است. اکنون در ماه‌های پایانی این دوره مدیریت شهری، وظیفه داریم پرحجم‌تر و جدی‌تر کار کنیم تا دین خود را نسبت به همکاران عملیاتی و اجرایی که در میدان فعالیت هستند، ادا کنیم.

وی، همچنین از بازنگری و اصلاح ساختار روابط عمومی‌ها خبر داد و افزود: پیشنهادهای متعددی برای تغییر و بهبود چارت سازمانی روابط عمومی‌ها ارائه شده که فرآیند بررسی و اجرای آن در حال انجام است. این تغییرات می‌تواند به افزایش کارآمدی و انسجام در حوزه اطلاع‌رسانی کمک شایانی کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج، تجهیز روابط عمومی‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: در چند ماه آینده تجهیزات جدیدی به مجموعه روابط عمومی‌ها اضافه خواهد شد. این تجهیزات با هدف تقویت زیرساخت‌های رسانه‌ای و بهبود فرآیندهای اطلاع‌رسانی تهیه می‌شوند تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای روزافزون مخاطبان و شهروندان باشیم.

سبزی در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت تولید محتوا به عنوان محور اصلی فعالیت‌های روابط عمومی تأکید و خاطرنشان کرد: تولید محتوا موضوع بسیار مهمی است که باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون محتواهای ارزشمند و متنوعی تولید شده اما لازم است این روند با کیفیت و کمیت بیشتری ادامه یابد. امروز شهروندان انتظار دارند اطلاعات دقیق، شفاف و به‌روز از خدمات و پروژه‌های شهری دریافت کنند و این وظیفه ماست که در این مسیر پیشگام باشیم.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی در اعتمادسازی اجتماعی، افزود: شفافیت، سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی، ابزار اصلی ما برای تقویت سرمایه اجتماعی و ایجاد ارتباطی مؤثر بین مدیریت شهری و مردم است. هرچه محتوای ما واقعی‌تر، کاربردی‌تر و نزدیک‌تر به زندگی روزمره شهروندان باشد، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

خبرنگار: پوریا ترابی

منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.