پ
پ


ظرفیت پاسخگویی مرکز۱۲۲ آبفای البرز به ۹۰ خط ورودی افزایش یافت.

به منظور افزایش رضایت مندی مشترکان و تماس گیرندگان با مرکز ۱۲۲ (مرکز ارتباط با مشترکان آبفا)،تعداد نیروهای مرکز ۱۲۲ به ۲۰ کارشناس پاسخگو افزایش یافته است.

بر اساس گزارش ،پس از راه اندازی تلفن گویا در خرداد ماه از ۲۲ تیرماه نیز ورودی ارتباط تلفنی با اقدامات اصلاحی و بهره گیری از فن آوری فیبر نوری از ۳۰ به ۹۰ خط افزایش یافته به ترتیب میزان اشغال بودن خطوط تلفن این مرکز در مواقع افت فشار ،قطع آب و بروز حوادث غیرمترقبه به میزان قابل توجهی کاهش یافته که می‌تواند موجب افزایش رضایت مردم شود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.