پ
پ

بخش تلفن گویای مرکز ۱۲۲ آبفای البرز با هدف کاهش زمان انتظار مشترکان طراحی، ضبط و روی خطوط ورودی تلفن این مرکز بارگذاری شد.

حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز در این باره گفت : در مواقعی که تعداد تماسهای مردمی بدلایل مختلف با مرکز ۱۲۲ افزایش می یابد، زمان انتظار برای ارتباط با کارشناس پاسخگو بالا رفته و موجب نارضایتی مشترکان می شود برای کاهش اثر نامطلوب این موضوع، برنامه تلفن گویا بر اساس شناسایی پیش شماره ثابت و حتی تلفن همراه مشترکان همان منطقه ای که دچار مشکل شده است، بصورت گویا فعال شده تا تماس گیرندگانی که بایستی یک پاسخ مشخص و یکسان را دریافت کنند، بصورت گویا و سریع از محتوای اطلاع رسانی مربوطه مطلع می شوند.
وی افزود : ارایه کد رهگیری به مشترکانی که پیگیر موارد اعلام شده خود به مرکز ۱۲۲ هستند، امکان جدیدی است که برای مشترکان طراحی و ارایه شده است.
مدیرعامل آبفای البرز تصریح کرد : در دو ماه گذشته چند اقدام دیگر برای رفاه حال مردم در این مرکز طراحی و اجرا شد که شامل افزایش ظرفیت پاسخگویی با افزودن کابینهای جدید، ارسال پیامک آغاز کار تعمیرات در موارد حادثه ای و ارسال پیامک در زمان پایان کار و نیز تشکر از مشترک تماس گیرنده به همراه نظرسنجی از کیفیت ارایه خدمات است.
نامداری اظهار امیدواری کرد تا چند ماه آینده، گواهینامه های ایزو برای مرکز ۱۲۲ اخذ شده و کلیه حوادث ثبت شده در این مرکز بر روی نرم افزار و مکان نما برای خودروهای حوادث هم ارسال می شود تا بتوان کنترل و رصد دقیق تر برای نحوه ی رسیدگی به حوادث و کاهش زمان رسیدگی به حوادث را شاهد باشیم.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

دیدگاهها بسته است.