معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرزبر تشکیل کارگروه انتخابات در دانشگاه ها و باحضور فعالان دانشجویی تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: راز محبوبیت بین مردم و ماندگاری در پست ها و جایگاه ها، خدمت صادقانه است، خیر دنیا و آخرت در حل مشکلات و خدمت به مردم قرار دارد.
ابراهیم کردلو ضمن محکومیت شدید جنایت حمله ددمنشانه دشمنان این مرز و بوم به زائرین گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر شهید سردار سلیمانی پیام همدردی صادر کرد در پیام فرماندار شهرستان اشتهارد آمده: حادثه دلخراش و تلخ حمله تروریستی به زائرین مزار مطهر سردار دلها و گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت مظلومانه و زخمیشدن تعدادی از هموطنان عزیز گردید، موجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد.
محمد احمدوند عضو شورای اسلامی شهر و نائب رئیس کمیسیون برنامه ،بودجه و حقوقی در خصوص ضرورت حفظ و نگهداری فضای سبز شهری با مشارکت شهروندان گفت: درختان نقش مهمی را در زیباسازی و کاهش آلودگی های زیست محیطی در شهر دارند و حفظ محیط زیست شهری که اصلیترین عامل در مدیریت فضای سبز قلمداد میشود جز با مشارکت و همکاری شهروندان که به عنوان یک نیاز و ضرورت مطرح است محقق نمیگردد.
ریاست شورای اسلامی به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیز در استان کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.
محمد مهرابی با صدور پیامی حادثه تروریستی #کرمان را محکوم کرد و به خانواده های شهدا تسلیت گفت.
مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: طی ۹ ماهه اول سال جاری ۳۵هزار و ۱۶۹ تماس تلفنی با مرکز اورژانس اجتماعی این استان برقرار شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.
فرمانده سپاه استان البرز در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان ، گفت : ملت ما ملت امام حسین (ع) است و از ترور و ارعاب دشمن نمی هراسد و دشمن یقین بداند که نسل سلیمانی ها کابوس او خواهد شد سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات استکبار جهانی در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان ، نسل سلیمانی ها را کابوس دشمنان خواند و اظهار داشت : راه شهید سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان ادامه خواهد داشت و دشمنان تاوان سنگینی بابت جنایات خود پرداخت خواهند کرد.
کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ با نصب تصویر حاج قاسم سلیمانی در سر درب ورودی این اداره سالروز شهادت ایشان را گرامی داشتند.