"مهدی مهرور" مدیرکل مدیریت بحران در دومین رویداد بین الملل نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی گفت: این رویداد با حضور شرکت های دانش بنیان، صنایع و ادارات کل مرتبط با مدیریت بحران از روز دوشنبه در محل مصلی امام خمینی (ره)آغاز به کار کرد.
حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای البرز از صرفه جویی ۵۰ میلیارد ریالی توزیع آب در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ در انجام پروژه ایجاد تعادل فشار و مخزن هوایی طی ۲ماه گذشته خبرداد.
طی9 ماهه ابتدای سال جاری رقمی معادل 34 میلیارد و 466 میلیون تومان صرف خرید، احداث و تعمیرات 871 واحد مسکونی مددجویان شد.
مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در امور مدارس سما، از مدرسه سما نظرآباد بازدید کردند.
رئیس و اعضای شورای اسلامی استان و اعضای شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ با حضور در منزل سردار شهید ابراهیمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، با پدر و مادر این شهید والا مقام در شهر مهستان دیدار و از ایشان تجلیل کردند.
امام جمعه ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر طی پیامی شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفتند.
بیست وهشتمین جلسه قرارگاه جهادی مسکن شهرستان ساوجبلاغ، با حضور دکتر البرزی فرماندارمحترم، شهردار مهستان، اعضای هیأت مدیره شرکت عمران، رؤسای دستگاههای خدمات رسان و مدیران ادارات عضو قرارگاه، در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.
جلسه هماهنگی اجرای برنامه تلویزیونی محفل و طرح حفظ قرآن با حضور دکتر البرزی فرماندار و حجتالاسلام مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، حضرت حجتالاسلام و المسلمین دربانی امام جمعه محــترم و مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار باهمراهی آقای آزادفلاح رئیس بنیاد شهید و آقای قره حسنلو مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان چهارباغ با خانواده شهید والامقام امراله شاه بختی در روستای شهید پرور اغلان تپه دیدار و گفتگو کردند.
در راستای بررسی مشکلات و مطالبات مناطق روستایی، جلسه ای به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دربانی امام جمعه محتــرم، معاون فرماندار، مشاور فرماندار، بخشدار رامجین، فرمانده حوزه بسیج بخش رامجین ،رئیس اداره برق ،رئیس اداره آبفا ،رئیس اداره آموزش و پرورش ،رئیس بنیاد مسکن، رئیس شورای بخش رامجین ،دهیار ،اعضای شورای اسلامی روستا و تعدادی از اهالی و معتمدین در مسجد حضرت ابوالفضل روستای ابراهیم آباد بخش رامجین تشکیل شد.