ردر نخستین روز از هفته سلامت روان با شعار "تأثیر متقابل افکار و احساسات در سلامت روان" دوره آموزشی در راستای آگاه سازی و خود مراقبتی بانوان در محله گلینک شهرستان طالقان برگزار شد.
به مناسبت هفته ملی کودک ایستگاه نقاشی در کتابخانه روستایی بقیه الله هیو ساوجبلاغ برپاشد.
«فرهاد پادری ثانی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ به همراه اعضاء شورای اداری با سرهنگ «علی سلیمانی» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ دیدار و هفته نیروی انتظامی را به ایشان و نیروی تحت امرشان تبریک گفت.
فرماندار فردیس در راهپیمایی حمایت از فلسطین که در فردیس همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: ما در برابر ظلم سکوت نمی کنیم.
بمناسبت قبولی فرزندان مراکزشبانه روزی در کنکور «معصومه توکلی ثانی» معاون امور اجتماعی بهزیستی استان البرز بهمراه «حسین کریم پور ماچیانی»مدیر بهزیستی شهرستان کرج یکی ازفرزندان مرکز شبانه روزی حضرت فاطمه (س)درقبولی کنکور سراسری رشته نرم افزارودونفر از فرزندان مرکز هستی جاویدان که دردانشگده فنی رشته برق ودانشگاه علمی کاربردی رشته آتشنشانی را مورد تقدیر و با اهداء گل و هدایای نقدی از این عزیزان تجلیل کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: یکی از اسناد بالا دستی که توجه ویژه رهبر معظم انقلاب را داشته است نقشه مهندسی فرهنگی می باشد.
نمایشگاه یک روزه صنایع دستی ومحصولات خانگی مددجویان تحت پوشش طرح توانبخشی مبتنی برجامعه (cbr) به همت معاونت توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ،مرکز حرفه آموزی دخترانه کیمیا و مرکز حرفه آموزی پسرانه عرفان با حضور تعدادی از مددجویان فعال عرصه تولید صنایع دستی ومحصولات خانگی برگزارشد.
یک بانوی مسیحی کاتولیک از کشور مکزیک طی مراسمی در دفتر نماینده ولیفقیه در استان البرز و امامجمعه کرج حضور یافت و به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.
سرپرست معاونت هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری کرج آمادگی شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان را برای مدیریت بارش ها در نیمه دوم سال ضروری اعلام کرد و دستورالعمل های ستاد مدیریت بحران شهرستان را ویژه شهرداران، بخشداران و دهیاران صادر نمود.
به مناسبت گرامیداشت هفته سالمندان طبق هماهنگی های صورت گرفته «سید احمد سادات رسول » رئیس اداره بهزیستی شهرستان طالقان به همراه حجة الإسلام والمسلمین حسینی امام جمعه،میر احمدی رئیس کمیته امداد و مهندس شایگان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طالقان از منزل تعدادی از سالمندان گرامی تحت پوشش بازدید کردند.