مراسم گرامیداشت روز روستا و عشایر در شهرستان چهارباغ به همت اداره بهزیستی، مرکز غیردولتی کد ۱۸۳۹۹ چهارباغ و بسیج حوزه خواهران روستای لشگر آباد روز یک شنبه ۱۶مهر ماه برگزار شد.
خداداد کاشفی فرماندار فردیس در جلسه با مدیرکل بهزیستی که در دفتر فرماندار برگزار شد گفت: شهرستان فردیس مشکلات و آسیب های زیادی دارد که تلاش های مضاعف مدیران و دلسوزانه را می طلبد.
این برنامهبه مناسبت گرامیداشت هفته سالمندان طی همکاری سه جانبه بهزیستی ،شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد امام خمینی در محله گلینک شهرستان طالقان برگزار شد.
«وجیهه محمدی فلاح» مدیر کل بهزیستی استان البرز در سفری که به شهرستان فردیس داشت با حضور در اتاق تک تک کارکنان اداره بهزیستی فردیس با آنان دیدار کرد.
جشن گرامیداشت روز جهانی کودک درمحل اجرای طرح پیشگیری ازتنبلی چشم شهرستان ساوجبلاغ با حضور تعدادی از کودکان ۳ تا ۶ سال ساوجبلاغی به همراه والدینشان برگزار شد.
مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه کلیه معاونین ستادی و رئیس بهزیستی شهرستان فردیس با حضور در فرمانداری فردیس ضمن دیدار با خداداد کاشفی فرماندار این شهرستان درخصوص بررسی وضعیت و حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی به گفتگو پرداخت.
با انتخاب معتمدین شهرستان فردیس اعضاء هیات اجرایی انتخابات شهرستان فردیس مشخص شدند.
فرماندار فردیس از مدیرعامل بانک کشاورزی خواست: شعبات خود را افرایش دهید و در روستای فرخ آباد شعبه جدید ایجاد کند.
منظوری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست هماهنگی طرح نماد و خط ملی ۱۵۷۰ در این استان خبر داد.
دکتر احمد افضلی نیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از دستاوردهای دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز در نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری موسوم به «روستا آباد» در محل مصلی بزرگ تهران بازدید کرد.