امام جمعه گفت: غربی‌ها دائماً به وسیله‌ عوامل و دستیارانِ خود با تحلیل‌های گوناگون، ملت ایران را تحقیر می‌کردند و به او می‌باوراندند که «نمی‌تواند» ولی امام راحل درس «ما می توانیم» را در جامعه ایرانی نهادینه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، ، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان، ضمن گرامیداشت ایام و لزوم دشمن شناسی در شرایط امروز جامعه، گفت: امام(ره) آمریکا را «شیطان بزرگ» و «ام الفساد قرن» نامید که این همان هنر دشمن شناسی ایشان است.
محمدی وی در ادامه به معرفی و بیان ابعاد شخصیتی رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و افزود: سه بُعد اصلی در مکتب امام بزرگوار ما، بُعد معنویت و بُعد عقلانیت و بُعد عدالت است.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تاکید داشتند؛ « صاحب اصلی مملکت، خود مردم هستند»، اضافه کرد: امروز نیز شاهدیم این خود مردم هستند که با تدبیر خود و گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری واقعیت را از دسیسه‌های دشمن تفکیک و مسیر درست را انتخاب می‌کنند.
امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: در قیام خونین ۱۵ خرداد، سه عنصر کلیدی مردم، رهبری و انگیزه الهی وجود داشت و هر موفقیتی که برای ملت حاصل شده از اجتماع این سه عنصر بوده است.
خطیب نماز جمعه چهارباغ افزود: غربی‌ها دائماً به وسیله‌ عوامل و دستیارانِ خود با تحلیل‌های گوناگون، ملت ایران را تحقیر می‌کردند و به او می‌باوراندند که «نمی‌تواند» ولی امام راحل درس «ما می توانیم» را در جامعه ایرانی نهادینه کرد.
منبع فارس برچسب ها: امام جمعه چهارباغ گفت: غربی‌ها دائماً به وسیله‌ عوامل و دستیارانِ خود با تحلیل‌های گوناگون، ملت ایران را تحقیر می‌کردند و به او می‌باوراندند که «نمی‌تواند» ولی امام راحل درس «ما می توانیم» را در جامعه ایرانی نهادینه کرد.
امام جمعه چهارباغ گفت: غربی

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر