بمناسبت هفته دولت رئیس و کارکنان اداره جهاد با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

جعفری در ابتدا با خاطر نشان کردن اینکه "جهاد کشاورزی" بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل تاسیس شد، و در طول ۴۶ سال گذشته خدمات ارزنده ای برای کشور ارائه نموده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان به برنامه ریزی جهاد کشاورزی به سمت کیفیت بخشی و بهره وری محصولات کشاورزی و دامداری تاکید نمود و افزود: با توجه به کمبود منابع و تنش های موجود آب شهرستان استفاده از آبیاری تحت فشار و محصولات کم آب باید در الویت قرار گیرد.
وی تصریح کرد: قدر توفیق خدمت در این مجموعه مبارک را بدانید و به همت شما مردم از دستاورد نظارت و همت شما ارتزاق می کنند و در حال انجام کاری هستید که سلامت و امنیت غذایی جامعه را تامین می‌کند.
ایشان خاطرنشان کرد: الگوی کشت یکی از اولویت های شهرستان است و بایستی در نیم سال زراعی دوم و برنامه های سال آینده، در "بحث تغییر الگوی کشت" طبق ابلاغیه ها عمل شود و ضرورت دارد در این موضوع اهتمام لازم را داشته باشید.
فرماندار اظهار داشت: در حوزه فرهنگ سازی باید بیشتر کار شود و ارتقا فرهنگ استفاده مناسب از آب برای شهروندان،کشاورزان و دامداران و تشکیل اتاق فکر یکی از اولویت ها باید قرار بگیرد.
جعفری با تاکید بر اینکه بزرگترین مشکل منطقه تغییر کاربری اراضی است، نظارت و پایش مستمر مجموعه جهاد، را مهم ترین برنامه برشمرد و گفت: حفظ باغات، تغییر الگوی کشت، آبیاری نوین، و حذف محصولات پر آب بر از چرخه کاشت و تولید از وظایف عملکردی و مطالعاتی جهاد کشاورزی است.
در این دیدار رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان گزارشی از عملکرد این اداره را به فرماندار ارائه نمود.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر