فلاح پور، سخنگوی شورای اسلامی استان البرز در نشست خبری شورای اسلامی استان خواستار آموزش اعضای منتخب شورا قبل از شروع دوره جدید مدیریت شهری شد.

سعید فلاح پور سخنگوی شورای اسلامی استان البرز و رئیس شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ ضمن تبریک هفته دولت و خیر مقدم به خبرنگاران، با اشاره به وظیفه شوراها در پیگیری و مطالبه گری مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: شوراها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و این وظیفه بر عهده رسانه‌ها نیز خواهد بود.
از این رو همکاری رسانه‌ها در تسریع رفع مشکلات دارای اهمیت است.
وی افزود: یکی از مواردی که شورای اسلامی استان به جد پیگیری کرد، بحث آموزش اعضای منتخب شورا بود که باید قبل از شروع دوره جدید مدیریت شهری، برگزار می‌شد.
مشکلاتی که پیش از این به واسطه عدم اطلاع اعضای شورا وجود داشت با برگزاری کلاس‌های آموزشی در شهرستان‌های استان، رفع شد.

فلاح پور در مورد اراضی قولنامه‌ای اظهار داشت: بسیاری از املاک به صورت قولنامه خرید و فروش می‌شود و برای درخواست صدور مجوز ساخت، نداشتن سند، مشکلاتی برای مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه ایجاد کرده است.
وی در ادامه با تاکید بر جذب سرمایه‌گذار گفت: اخیرا جلساتی در راستای گردشگری برگزار و برای ایجاد زیرساخت مناسب، اتمام پروژه‌های نبمه کاره و رفع مشکلات موجود، تدابیری اندیشیده شد.
سخنگوی شورای اسلامی استان البرز، گفت: امروز با هماهنگی صورت گرفته، پیشنهاد طرح و برنامه در دورترین شهر و روستاهای کشور به شوراهای اسلامی استان و بعد به شورای عالی استان‌ها ارائه می‌‍شود و در نهایت در قالب طرح به مجلس ارائه می‌گردد که این حائز اهمیت ویژه است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر ضعف صنعت گردشگری در البرز، گفت: گردشگری در ساوجبلاغ بسیار ضعیف است.
بنا بر دلایل مختلف شهر به سمت حاشیه نشینی هدایت شده و نکته‌ای که مهم است نداشتن سند آمایش در شهرستان ساوجبلاغ است در حالیکه این شهرستان و سایر شهرهای استان می‌تواند به واسطه طبیعت و منطقه تاریخی، هدف گردشگری بسیاری از گردشگران باشد اما به دلیل نبود زیرساخت و ناهماهنگی بعضی ادارات، مردم به سمت ساخت و ساز غیر مجاز متمایل می‌شوند لذا اگر سند آمایش تهیه نشود، به مرورزمان در تمام باغات و زمین‌های ساخت و ساز انجام می‌شود.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر