تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده معظم شهداء دارد
21 آبان 1401 - 16:03
0
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در دیدار خانواده شهیدان "ایرج واحدی" و "محسن غفوری" گفت: امروز عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده معظم شهداء دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در دیدار خانواده شهیدان "ایرج واحدی" و "محسن غفوری" گفت: امروز عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده معظم شهداء دارد.

سرهنگ علی عزیزی " به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در منزل شهیدان "ایرج واحدی" و "محسن غفوری" با خانواده معظم این شهیدان والامقام دیدار و از آن ها دلجویی کرد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و اشاره به یوم الله۱۳ آبان اظهار داشت: امروز عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده معظم شهداء دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به ایثار و فداکاری شهیدان و صبر و استقامت خانواده این عزیزان تصریح کرد: نیروهای انتظامی و نظامی نیز به سهم خود در دفاع از آرمان های انقلاب در همه حال آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان این که خانواده شهداء بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: استقامت و وفاداری خانواده شهیدان نسبت به نظام و انقلاب، دین مبین اسلام را از هر گزندی در امان نگه داشته است و تکریم خانواده شهداء یک ضرورت و وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.
سرهنگ عزیزی در پایان بیان داشت: اگر امروز در جهت خدمت رسانی به خانواده معزز شهداء قدمی بر می داریم باز هم در مقابل شهیدان و خانواده معززشان مدیون هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.